کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317860 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پژوهشگران موفق به ساخت پردازنده ۱۰۰۰ هسته ای شدند

این روزها تعداد هسته‌ی پردازنده‌ها در حال افزایش است و این موضوع به افزایش توان پردازشی کمک می‌کند. به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه محققان در حال ساخت پردازنده‌هایی با ۱۰۰۰ هسته هستند.

پژوهشگران موفق به ساخت پردازنده ۱۰۰۰ هسته ای شدند

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛به احتمال زیاد تا کنون در مورد پردازنده‌های چند هسته‌ای شنیده‌اید، اما شاید هیچ‌وقت پردازنده‌ای مثل نمونه‌‌ی ۱۰۰۰ هسته‌ای ندیده‌ باشید. US Davis یک پردازنده به نام KiloCore را توسعه‌داده و همانطور که از نامش پیداست شامل ۱۰۰۰ هسته‌ی پردازشی است. این چیپ قادر به انجام وظایف پردازشی بسیار سنگین نظیر عملیات‌ رمزگشایی، بخش بخش کردن داده‌های علمی و انکود کردن ویدیو‌ها است. اما عملکرد قدرتمند، تنها اهمیت این پردازنده نیست. در این چیپ می‌توان هرکدام از هسته‌ها را به طور جداگانه خاموش کرد. چیپ مورد بحث قادر به انجام ۱۱۵ میلیارد دستور در هر ثانیه است و این در شرایطی رخ می‌دهد که از 0.7W انرژی بهره می‌برد. همین موضوع کافی به نظر می‌رسد که مطمئن شوید چرا این پردازنده امتیاز AA را در مصرف انرژی به دست آورده است.

البته باید گفت که این محصول هنوز به صورت عمده تولید نشده است. تیم طراحی این چیپ، آن را توسط IBM و با بکار گیری فرآیند ۳۲ نانومتری تولید کرده، این در حالی است که هم اکنون پردازنده‌های جدید معمولا با فرایندهای جدیدتری از جمله فرآیند ۱۶ نانومتری تولید می‌شوند. در هرحال امکان ورود این نوع پردازنده‌ها که هسته‌های زیادی دارند، به دستگاه‌های موبایل وجود دارد. اگرچه اضافه شدن تعداد هسته‌ها صرفا باعث افزایش عملکرد نخواهد شد چراکه بسیاری از وظایف در تعداد کمتری هسته که سرعت بالاتری داشته باشند بهتر اجرا می‌شوند. اما در هرصورت در لپ‌تاپ‌ها یا گوشی‌های موبایل به دلیل افزایش توان پردازشی زمان انجام آن‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش خواهند داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32571 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/31 تعداد مشاهده: 1688
سافت گذر